
Každý konflikt ovlivňují emoce. Jak přesně?
Pokud člověka zasáhnou nějaké emoce, zpravidla jde logika zcela stranou. Jestliže je přitom řeč o sporech a konfliktech, hrají u nich právě emoce významnou roli. Jak přesně nás dokáží ovlivnit?
NYNÍ v prodeji nová kniha Praktická mediace » zjistěte více
Institut pro mediaci a pracovní vztahy
Každý konflikt může mít správný konec
Pokud člověka zasáhnou nějaké emoce, zpravidla jde logika zcela stranou. Jestliže je přitom řeč o sporech a konfliktech, hrají u nich právě emoce významnou roli. Jak přesně nás dokáží ovlivnit?
Účastníci mediačních kurzů bývají mnohdy z nově získaných dovedností tak nadšení, že mediační techniky používají neustále. V praxi je však někdy lepší se jich v mnoha případech vyvarovat. Zjistěte, jaké konkrétní situace si jejich použití žádají a v jakých případech byste od nich naopak měli raději upustit.
Čeká vás v dohledné době takzvaná facilitativní mediace a nejste si jistí, co od ní vlastně očekávat? Přečtěte si, jak taková mediace probíhá a jakými fázemi v rámci ní postupně projdete.
Umět mluvit a umět komunikovat rozhodně není to samé. V tomto článku se proto na rozdíly zaměříme. Také se dozvíte, z čeho se komunikace skládá a jak se naučit s lidmi správně jednat.
K mediaci lze přistoupit v rámci různých druhů konfliktů. Patří mezi ně pochopitelně i konflikty na pracovišti. Zajímá vás, jaké výhody a nevýhody z toho plynou?
© Institut pro mediaci a pracovní vztahy s.r.o.
ochrana osobních údajů | cookies | obchodní podmínky
Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby
…ať už vám žádný tip a rada neunikne.
Beru na vědomí, že odesláním žádosti o zařazení do seznamu příjemců newsletteru dávám výslovný souhlas ke zpracování mých osobních údajů – e-mailové adresy. Tento souhlas uděluji do doby jeho odvolání (tj. na dobu neurčitou). Jsem srozuměn/a s tím, že se mohu kdykoli odhlásit ze seznamu příjemců newsletteru zasílaného společností Institut pro mediaci a pracovní vztahy s.r.o., IČ: 06771173. Odhlášení provedu kliknutím na tlačítko „odhlásit odběr“, které je uvedeno v zápatí každého e-mailu obsahujícího novinky.